Чи можна повернути ігрову приставку в магазин, якщо вона вже була у використанні?

21 листопада 2010 мною, Світловий Юлією Вікторівною, був куплений Xbox 360 Slim 4GB + Kinect + Kinect Adventures + 1 ліцензійна гра за 13990-00 (Тринадцять тисяч дев'ятсот дев'яносто гривень 00 копійок) в інтернет магазині Хbox-freedom.
27 листопада диск Kinect Adventures, через якого я купувала приставку, перестав читатися. Коли я дістала диск, то побачила що він подряпаний по всьому діаметру на відстані 05 см від краю диска. Я подзвонила в магазин, з проханням замінити мені приставку і диск відповідно, в чому мені було відмовлено. Мені сказали, що це могло статися "з моєї вини", слухати не стали. Тоді я запропонувала здати приставку на експертизу, продавець мені сказав, що експертизу вони не роблять. Він запропонував купити мені новий диск і потестувати приставку я сказала, що не буду витрачати ще 1500 рублів на диск. На що продавець сказав «що Ви будете тут морочитися через 1500 рублів??»
Я попросила повернути мені гроші за приставку, в чому мені теж було відмовлено. Хоча за Законом «Про захист прав споживача» я можу здати товар на протязі 14 днів з дня покупки.
будь ласка, підкажіть, як обміняти приставку або повернути гроші.
спасибі

Светова Юлія Вікторівна


Відповідь юриста:

Привіт, Юлія Вікторівна. Протягом 14 днів можна обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний товар можна лише в тому випадку, якщо зазначений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації. Крім того, обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики. Так що повернути приставку не вийде, якщо вона належної якості.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути або обміняти ювелірні вироби належної якості?
  • Чи можна повернути пилосос назад, якщо придбав його у розповсюджувача і роз ...
  • Які права має покупець при покупці неякісного товару?
  • Розірвання договору купівлі-продажу товару неналежної якості?
  • Причини відмови продавця обміняти товар неналежної якості

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ