Які права має покупець при покупці неякісного товару?
Здравствуйте.
Я позавчора придбала в торговому центрі (м. Бабушкінський) ігрову приставку SONY PSP 2008. Коли принесла додому і уважно розглянула, виявилося, що дві клавіші "залипають ", ззаду на металевому крузі мікроподряпини, корпус расшатан.Впечатленіе, що ця приставка вже використовувалася раннє, просто "умільці " змінили корпус і пустили в продаж під виглядом нової пріставкі.Сегодня йду повертати в надії отримати свої гроші назад. Поясніть, будь ласка, мої права, в разі якщо мені відмовляться повернути гроші. Спасибі.
Юлія
Відповідь юриста:
Привіт, Юлія. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти товар на новий (повернути гроші) і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів, при поверненні коштів - 10 днів. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії, повернення грошових коштів - 10 днів, згідно ЗоЗПП. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?Чи може продавець відмовити покупцеві в поверненні грошей за несправний тов ...