Причини відмови продавця обміняти товар неналежної якості
Шановний консультант!
Звертаюся до Вас з наступним питанням:
В п'ятницю 03.06 я придбав через інтернет магазин мережеве накопичувач
(Жорсткий диск). В суботу (04.06) з ранку я спробував його підключити, але на жаль мені це не вдалося. Витративши деякий час на читання форумів (в тому числі англомовного на офіційному сайті виробника), я з'ясував що дана проблема відома і рішення її можливо тільки одним шляхом, а саме обміном на новий товар. NB Звертаю увагу, що я зробив все по інструкції.
Мої подальші дії були наступними:
- дзвінок в інтернет-магазин
- відвідування пункту видачі та написання заяви на обмін (заяву зареєстрували в журналі)
Я хочу тільки обміняти товар на працюючий, повернення грошей можна розглядаються як опцію.
Магазин обіцяє передзвонити в течії 10 днів, але відгуки про даному магазині наводять на побоювання, що трапляється це дуже рідко.
Не могли б Ви підказати, що необхідно передбачити, щоб у магазина не було можливості відмовити мені в обміні?
Заздалегідь спасибі за відповідь!
Відповідь юриста:
Здравствуйте, в обміні товару вам можуть відмовити лише при проведенні товарознавчої експертизи та висновку про несправності товару внаслідок неправильного поводження, пошкодження вами. В інших випадках обміняти товар продавець повинен протягом 20 днів при наявності товару і протягом 30 - якщо зазначений товар відсутній в наявності.
Додаткові матеріали:
Обмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковціОбмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковціПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіЗахист прав споживача при поверненні неякісного товаруПовернення побутової техніки в магазин