Що робити, якщо придбана в магазині пральна машина не підходить за технічними характеристиками?

Купила пральну машину Брандт WT 12885 /. Протестувала її. Не підійшла по технічними характеристиками. Стирає жорстко, збавила білизна, чутно, до того ж нескладно встала (довелося знімати облицювальний кахель, щоб провести шланг, видно дірка)
У мене була АЕГ, набагато краще, я і хотіла АЕГ, однак продавці вмовили, що я нірчего не розумію, найкраще Брандт. Написала заяву, щоб прийняли товар назад, Минув тиждень. Мені сказали, що це не реально.Представительствою компанії Брандт не знайшла. У магазині мені не сказали. Сервісний центр якимось чином тісно пов'язаний з магазином. Проконсультуйте, будь ласка.

Наталя

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Наталя. Якщо жорстка прання це результат несправності пральної машинки, то продавець повинен замінити товар або повернути вам гроші (якщо з моменту придбання пройшло не більше 15 днів), або відремонтувати товар по гарантії. Для встановлення факту несправності пральної машинки продавцю необхідно провести експертизу, якщо ви сумніваєтеся в результаті такої експертизи, то можете звернутися в незалежну організацію.

 

Додаткові матеріали:

  • Продавець вбудованої кухні відмовляється повернути гроші за неякісну пральн ...
  • Чи можна повернути в магазин відеокамеру не подошедшую за технічними характ ...
  • Як обміняти пральну машину, придбану за акції?
  • Що робити, якщо продавець відмовився надати пральну машину на час ремонту?
  • Що робити якщо продавець відмовився прийняти товар на експертизу?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ