Що робити, якщо придбана в магазині пральна машина не підходить за технічними характеристиками?
Купила пральну машину Брандт WT 12885 /. Протестувала її. Не підійшла по технічними характеристиками. Стирає жорстко, збавила білизна, чутно, до того ж нескладно встала (довелося знімати облицювальний кахель, щоб провести шланг, видно дірка)
У мене була АЕГ, набагато краще, я і хотіла АЕГ, однак продавці вмовили, що я нірчего не розумію, найкраще Брандт. Написала заяву, щоб прийняли товар назад, Минув тиждень. Мені сказали, що це не реально.Представительствою компанії Брандт не знайшла. У магазині мені не сказали. Сервісний центр якимось чином тісно пов'язаний з магазином. Проконсультуйте, будь ласка.
Наталя
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. Якщо жорстка прання це результат несправності пральної машинки, то продавець повинен замінити товар або повернути вам гроші (якщо з моменту придбання пройшло не більше 15 днів), або відремонтувати товар по гарантії. Для встановлення факту несправності пральної машинки продавцю необхідно провести експертизу, якщо ви сумніваєтеся в результаті такої експертизи, то можете звернутися в незалежну організацію.
Додаткові матеріали:
Продавець вбудованої кухні відмовляється повернути гроші за неякісну пральн ...Чи можна повернути в магазин відеокамеру не подошедшую за технічними характ ...Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Що робити, якщо продавець відмовився надати пральну машину на час ремонту?Що робити якщо продавець відмовився прийняти товар на експертизу?