Кому пред'являти претензії, якщо придбаний пуховик не витримує обіцяних -20?
Добрий день!
Місяць тому купила пуховик в магазині "Сніговик ". На касі пояснили, що це модель витримує до 20 градусів морозу. При мінус 15 дубею в ньому так, що відігрітися не можу на протязі години. Чек і бирка від моделі збереглися. В експлуатації пуховик був з початку холодів в останні дні листопада 2010 Хочу його повернути, тому 10000 руб. для мого бюджету дуже відчутні. Спілкувалася по телефону з адміністратором магазину. Мало того, що нагрубили, порадили купити термо-білизну, просто сміх, і сказали, що нічим допомогти не можуть. Прошу вашої допомоги. Як бути?
Заздалегідь вдячна!
Ольга
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. Якщо на пуховику дійсно є анотація і вказівки про температурний режим, то ви можете пред'явити свої законні вимоги про неякісний товар виробнику. Для цього вам необхідно провести незалежну експертизу речі і з її результатами відправити виробникові претензію. Наші фахівці допоможуть вам у складанні даного процесуального документа.
Додаткові матеріали:
Як повернути кошти, сплачені за неякісну м'ясорубку?Як повернути в магазин сукню, якщо продавець стверджує, що воно вже ношені?Що робити у випадку прострочення доставки замовленого линолиума?Як добитися від хімчистки відшкодування за зіпсований пуховик?Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...