Як повернути продавцеві неякісні меблі, якщо останній відмовляється повернути гроші?

Придбала комплект меблів (диван та 2 крісла) 4 вересня 2010 року, 5 вересня 2010 письмово повідомила постачальника про відмову від меблів у зв'язку з її дефектами. До сьогоднішнього дня мене переконували що меблі буде вивезена просили письмово уточнити день та час коли можна вивезти. Я письмово повідомила їх про день і час вивезення меблів. І тільки сьогодні я дізнаюся про те, що вони відмовляються її забирати посилаючись на ст 55 (меблі не підлягає поверненню). На мою ця стаття відноситься до належної якості товару а у мене меблі з браком. Ніякої експертизи не проводилося і уповноваженої особи має права зробити висновок про якість товару не надсилали.

Віра

Відповідь юриста:

Привіт Віра. Вам необхідно написати претензію на адресу продавця і вказати, що ви бажаєте повернути браковану меблі. Якщо продавець відмовиться повернути вам кошти, то вирішити питання можна в судовому порядку, направивши відповідну позовну заяву. Наші фахівці допоможуть вам скласти претензію, позов і інші процесуальні документи.

 

Додаткові матеріали:

  • Що має право вимагати споживач при порушенні термінів виготовлення меблів?
  • В який термін продавець повинен відповісти на претензію покупця?
  • Пошкодження меблів при її доставки і збірці: що робити далі?
  • Стягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів
  • Повернення меблів в магазин

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ