Що має право вимагати споживач при порушенні термінів виготовлення меблів?
Здравствуйте, ми замовили меблі (термін замовлення 20 днів) за 40 днів. Взяли відпустку для ремонту кімнати, підготували її, вивезли старі меблі. За 2 дні до терміну нам подзвонили і сказали, що меблі не готова. Термін був 27.12.2010. Останнє повідомлення надійшло на автовідповідач, хоча у них є мій мобільний телефон, будуть зв'язуватися з нами 17.01.2011. Весь цей час ми відчуваємо великі неудобства.Жівем на валізах, тюках, без нормальних умов для сну (замовлена і ліжко). Підкажи-ті, будь ласка, на яку компенсацію ми можемо розраховувати: 05% від передоплати ст.23.1 Закону "Про захист прав споживача " або 3% від усієї вартості меблів ст.28? Нам треба скласти претензію до магазину, продавцю, які укладали з нами договір-доручення? Які мають бути наші дії, наші права? Спасибі.
Марина Миколаївна
Марина Миколаївна
Відповідь юриста:
Привіт, Марина Миколаївна. Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, виконати замовлення із зниженням вартості за прострочення). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Рішення суду зобов'яже компанію виконати обов'язок по виготовленню меблів або повернути вам гроші. Ви маєте право вимагати від виготовлювача неустойку, передбачену ст. 28 ЗоЗПП-3%. До того ж ви можете вимагати відшкодування моральної шкоди за проживання у невідповідних умовах з вини виробника. Наші фахівці допоможуть вам розібратися в даному питанні на консультації.
Додаткові матеріали:
Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відла ...Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Які дії необхідно зробити для примусу компанії до виконання обов'язків за ...Чи можна повернути весь меблевий гарнітур при неналежному якості одного пре ...Що робити, якщо замовлена меблі не підходить за розміром?