Повернення меблів в магазин
Меблі побутові (меблеві гарнітури і комплекти) входить в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, якщо вони не підійшли за розміром, кольором, фасоном або комплектації. Однак цей пункт трактується різними судами по-різному.
Якщо вважати, що в дужках дано уточнення, не можна повернути в магазин меблевий комплект, а одиничний предмет можна повернути або обміняти на більш відповідний. Однак деякими суддями вказівка в дужках розуміється як пояснення, на підставі чого приймається рішення про неможливість повернення будь-якого предмету меблів, як одиничного, так і є частиною гарнітура або комплекту.
Інформація про товар має бути повною і достовірною. Покупка меблів в магазині є укладенням договору купівлі-продажу. При цьому покупцеві повинна бути доступна вся інформація про товар. В іншому випадку в розумні терміни можна розірвати договір, здійснити повернення меблів в магазин і вимагати відшкодування збитків, у тому числі моральної шкоди. Сума компенсації моральної шкоди встановлюватися в розумних межах відповідно до принципів розумності та справедливості. Від ціни меблів вона не залежить.
Для здійснення повернення складається претензія на ім'я директора магазину. У претензії зазначаються вимоги та розумні терміни їх виконання. Якщо меблі частково або повністю оплачена, крім повернення сплаченої суми слід вимагати пеню в розмірі 05-1% за кожен день до моменту повернення грошей.
Наші юристи допоможуть скласти претензію на повернення меблів, провести експертизу якості товару, скласти позовну заяву до суду, подати апеляцію на яке не влаштовує вас рішення суду. Ми також захищаємо сумлінних продавців меблів від необгрунтованих претензій.
Додаткові матеріали:
Претензія на поверненняПовернення взуття в магазинПовернення одягу в магазинПовернення побутової техніки в магазинПовернення ювелірних виробів в магазин