В який термін продавець повинен відповісти на претензію покупця?

У грудні 2010 р. я уклала агентський договір на покупку і поставку меблів з магазином. Меблі постав, але з прсрочкой в 3 дні, через що зірвався відпустку. У магазині 08.02.2011 я залишила заяву на виплату неустойки у розмірі 3% від вартості меблів. До цих пір немає рішення щодо моєї заяви, коли я дзвоню в офіс фабрики, мене перемикають на співробітника, який більше тижня не бере трубку. А сьогодні, один із співробітників компанії сказав, що відповідати на мою заяву вони можуть скільки завгодно часу, і якщо мене щось не влаштовує, то я можу звернутися до суду. Як поступити в даній ситуації?

Олена

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олена. Вам не обов'язково чекати відповіді продавця, так як його може і не бути зовсім, адже закон не встановлює таких строків. Ви вправі направити до суду позовну заяву про стягнення неустойки в розмірі 3% за кожен день. До того ж, якщо вам довелося здати путівку, то ви можете вимагати відшкодування понесених збитків.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути передоплату за меблі, якщо зазначені в договорі терміни вигото ...
  • Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...
  • Чи можна стягнути неустойку і моральну шкоду при простроченні доставки мебл ...
  • Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?
  • Стягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ