В який термін продавець повинен відповісти на претензію покупця?
У грудні 2010 р. я уклала агентський договір на покупку і поставку меблів з магазином. Меблі постав, але з прсрочкой в 3 дні, через що зірвався відпустку. У магазині 08.02.2011 я залишила заяву на виплату неустойки у розмірі 3% від вартості меблів. До цих пір немає рішення щодо моєї заяви, коли я дзвоню в офіс фабрики, мене перемикають на співробітника, який більше тижня не бере трубку. А сьогодні, один із співробітників компанії сказав, що відповідати на мою заяву вони можуть скільки завгодно часу, і якщо мене щось не влаштовує, то я можу звернутися до суду. Як поступити в даній ситуації?
Олена
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена. Вам не обов'язково чекати відповіді продавця, так як його може і не бути зовсім, адже закон не встановлює таких строків. Ви вправі направити до суду позовну заяву про стягнення неустойки в розмірі 3% за кожен день. До того ж, якщо вам довелося здати путівку, то ви можете вимагати відшкодування понесених збитків.
Додаткові матеріали:
Як повернути передоплату за меблі, якщо зазначені в договорі терміни вигото ...Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Чи можна стягнути неустойку і моральну шкоду при простроченні доставки мебл ...Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?Стягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів