Стягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як бути в такій ситуації: 19/12/2010 купила меблі за договором купівлі-продажу. Після складання меблів виявилися численні приховані дефекти, які я попросила усунути написавши претензію від 26/12/2010. 30/01/2011 привезли деталі на заміну, але виявилося, що приблизно половина з них з таким же шлюбом (відколи, подряпини). Збирачі фабрики зробили повторну рекламацію і сказали чекати дзвінка з фабрики. Протягом двох тижнів дзвінків не було, 15/02/2011 я подзвонила на фабрику і нагадала про рекламації, сказали, що протягом трьох днів передзвонять. Але, на жаль, ніхто так і не передзвонив. 24/04/2011 мною була написана повторна претензія з вимогою замінити меблі, а також виплатити неустойку в розмірі 1% від вартості меблів за кожний день прострочення згідно ст.23 про "Захисту прав споживачів". 20/06/2011 з фабрики надіслали експерта, який оглянув меблі і деталі на заміну, склав акт огляду і сказав чекати дзвінка. Сьогодні подзвонили, готові найближчим часом усунути всі дефекти, але на моє питання про виплату неустойки виразної відповіді немає, кажуть, що питання буде вирішене до кінця цього тижня. Як бути в даному випадку: дозволити усунути дефекти чи спочатку дочекатися відповіді з приводу неустойки, а потім вже міняти меблі?
Відповідь юриста:
Здрастуйте, ви можете дочекатися виконання ваших вимог і після пред'явити претензію про виплату неустойки. Якщо продавець відмовиться задовольнити вимогу про нейстойке, згідно ЗоЗПП - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Обмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковціПошкодження меблів при її доставки і збірці: що робити далі?Вимога покупця про виплату неустойки згідно ЗоЗППСкладання претензії до ТОВ з вимогою про розірвання договоруСтягнення неустойки за договором виконання робіт в судовому порядку