Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?
Мною 3 квітня на Окрайці в ТОВ "була куплена кавоварка Saeco ABS FOCUS (HD 8325/09). При купівлі була перевірена робота кавоварки без кави і води (вмикання-вимикання). Будинку при включенні і спробі перевірити роботу кавоварки (по інструкції) апарат не заробив. Я хотіла обміняти в ТОВ "Дельта" неякісну каофеварку на аналогічну - мене відправили в сервісний центр, коли я захотіла повернути товар і отримати гроші, отримала відповідь: "У будь-якому випадку ви гроші не отримаєте". Що я можу зробити в цій ситуації.
З повагою,
Ірина Борисівна
Ірина Борисівна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина Борисовна. В даному випадку продавець грубо порушує ваші права, адже якщо апарат не працює, то у вас є право повернути грошові кошти, обміняти його, або наполягати на його ремонті. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Продавець продав електробритву без важливої деталі: що робити?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Чи може продавець відмовити покупцеві в поверненні грошей за несправний тов ...Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?Повернення коштів за несправний мобільний телефон