Придбаний у магазині неякісний холодильник поміняли на непрацюючий: що робити?
Що мені робити? Купив непрацюючий (в середині минулого місяця) холодильник Атлант 365 у фірми. Через 2 тижні замінили на "новий ". Привезли ZANUSSI Холодильник виявився колишній у вживанні (гранична безсовісність): провисло ущільнення, стерся вимикати. Я його навіть не вмикав. Обіцяли (з вибаченнями) замінити холодильник сьогодні. Але передумали. Не везуть і як оповіді оператор і не збиралися - немає в заявки мого замовлення № 31309150БО. Гроші повертати все теж не хочуть. Чомусь 800рублей я повинен подарувати фірмі торгуючої непрацюючої або вживаного продукцією і не охочі замінити її на нову. (Мабуть, нічого нового і працюючого у фірми немає. Всі оператори брешуть і покривають своє начальство, до якого я так і не добрався, щоб якось вирішити це питання.
Володимир Геннадійович
. Відповідь юриста:
Здравствуйте, Володимир Геннадійович. В даному випадку продавець грубо порушує ваші права. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або надати товар належної якості. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути автонавігатор при наявності в ньому бракованих частин?Як повернути непрацюючий холодильник продавцю без проведення експертизи?Який максимальний термін гарантійного ремонту телевізора?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?