Як повернути автонавігатор при наявності в ньому бракованих частин?
Живу в Істрі (55км. від Москви). Купив автонавігатор "Штурм Play 200 ВТ". До цього в мене був навігатор "MYSTERY" Він без гучного зв'язку. Тому, коли купував цей навігатор (штурм), я перевіряв, як працює гучний зв'язок. А коли прийшов додому і почав знайомитися з приладом уважно, то виявилося, що в приладі стоїть своє "штурмановское" програмне обеспеченіе.В моєму навігаторі стоїть "навітеловская" програма. У "навітеловской" програми збільшення карти більше (5м/см., Тоді як у "штурмановской" всього 25м./см.). Мені це ненравітся. До того ж у даржателя, за допомогою якого навігатор кріпиться до лобового скла авто, був відламаний один з 4 гачків (зацепов) У магазині мені відмовилися прийняти назад товар, щоправда утримувач мені згодні були поміняти. Але мені не подобається "штурмановское" програмне "забезпечення і" не лежить душа ", якщо продають товар з дрібними дфектамі. Я просто хочу прилад здати назад. Возмоность це?
ВОЛОДИМИР
Відповідь юриста:
. Привіт Володимир. В даному випадку продавець грубо порушує ваші права. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар неналежної якості. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Придбаний у магазині неякісний холодильник поміняли на непрацюючий: що роби ...Замість паперових привезли вінілові шпалери: як повернути їх назад?У сервісному центрі не видають довідку про заводський шлюб?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?