Що робити, якщо компанія-виробник меблів не виконала замовлення в установлений строк?
Замовила ліжко в компанії "Ш", зіткнулася з обманом покупців про терміни доставки, неякісною роботою менеджерського складу (на питання, коли буде отриманий товар чую у відповідь ухильні відповіді менеджерів. Ніхто нічого не знає і на за що не відповідає. Обіцяють передзвонити і не передзвонюють. Відверта дезінформація - кажуть ви модете отримати повернення грошових коштів просто прийшовши в магазин, а за фактом треба написати заяви, яка буде розглянута протягом 10 днів. Але можливо директор виїде і термін розгляду збільшиться). Підсумок, замовлення було зроблено 24 жовтня і до цих пір про долю ліжка нічого не відомо . Чи можливо як - небудь закликати до відповіді дану компанію? Заранее спасибо.
Наталія
Відповідь юриста:
Привіт Наталя. Для точної відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором. За загальної ситуації вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. В претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші, знизити вартість замовлення, призначити виконавцю новий термін, доручити виконання роботи (надання послуги) третім особам за розумну ціну або виконати її своїми силами і зажадати від виконавця відшкодування понесених витрат, виплатити неустойку. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам домогтися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?Що робити якщо виконавець затримує терміни виконання замовлення?