Чи можна повернути неякісний телефон і зажадати повернути гроші?
Купив телефон в салоні зв'язку "Зв'язковий" Вибирав телефон по їх каталогу. Коли приїхав додому, половина функцій на телефоні відсутнє. При розмові в динаміці телефону роздаються клацання, при виході за телефоном в інтернет замість російських букв одні ієрогліфи. На слена день в салоні сказали, що всі функції, які написані в каталозі закачуються в телефон окремо, за додаткову плату. Про решту недоліки, говорять що такого не може бути. І телефон міняти відмовляються. Можна якось повернуть обатно телефон? Адже брав телефон саме з за функцій, багато з яких в телефоні не працюють, а яких то взагалі немає і їх навіть не підтримує цей телефон, хоча в їх каталозі вони в телефоні вже повинні бути закачані.
Леонід
Відповідь юриста:
Привіт, Леонід. Дії співробітників організації порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернеться до керівництва магазину з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, обміняти телефон), які продавець повинен виконати протягом 10-20 днів, залежно від вимоги. Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Рішення суду зобов'яже компанію виконати обов'язок з повернення грошей, до того ж згідно ЗоЗПП, ви маєте право на 1% неустойку від вартості телефону, за кожен день прострочення виконання ваших вимог. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відла ...Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Що має право вимагати споживач при порушенні термінів виготовлення меблів?Які дії необхідно зробити для примусу компанії до виконання обов'язків за ...Що робити якщо продавець не повертає телефон з ремонту вже 3 місяці?