Комп'ютер був у ремонті вже три рази: як повернути його в магазин?

Я придбав Notebook ASUS в магазині О в серпні 2010р. Через деякий час перестав працювати оптичний накопичувач. Я два рази звертався в сервісну службу компанії. У першому випадку мені 2раза заново операційну систему, але дефект незабаром проявився знову. Потім я звернувся в іншу сервісну службу з тим же дефектом, де мені замінили оптичний диск і жорсткий диск. Той же дефект знову проявився через кілька днів. В третій раз я звернувся в той же сервіс з тієї ж претензією. Розуміючи, що наступним моїм кроком буде звернення в компанію за поверненням сплаченої за копьютера суми (більше 38 тис. руб.) Співробітники сервісу повідомили мені, що дефект виникає нібито через установки на ПК сторонніх програм або наявності вірусу і пропонують забрати комп'ютер або переустановити ОС за гроші. ПРОШУ Вас проконсультувати мене з цього питання. СПААСІБО.

Олександр Петрович

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олександр Петрович. Згідно зі ст. 18 ЗоЗПП, У відношенні технічно складного (яким є комп'ютер) товару споживач у разі виявлення в ньому недоліків вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за такий товар суми або пред'явити вимогу про його заміну на товар цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни протягом п'ятнадцяти днів з дня передачі споживачу такого товару. Після закінчення цього терміну зазначені вимоги підлягають задоволенню в одному з наступних випадків:
виявлення істотного недоліку товару;
порушення встановлених цим Законом строків усунення недоліків товару;
неможливість використання товару протягом кожного року гарантійного терміну в сукупності більш ніж тридцять днів унаслідок неодноразового усунення його різних недоліків.
Ви можете звернутися до експертів і провести незалежну експертизу, після чого на підставі даного висновку звернутися до продавця з претензією про повернення коштів. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Коли можна повернути технічно складний товар продавцеві?
  • Чи можна повернути пральну машину після першої поломки?
  • Скільки днів автомобіль повинен знаходитися в ремонті для його повернення, ...
  • Претензія про повернення грошових коштів за технічно складний товар
  • Можливість повернення автомобіля при ремонті більше 45 днів і істотному нед ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ