Що робити після відмови магазину задовольнити вимоги покупця, викладені в претензії?

Здрастуйте!
12.12.10г. придбала диван-ліжко в магазині "з подіуму, 16.12.10г. диван був доставлений і мною прийнятий на мою адресу: м. Одинцово. Після одного дня виявилися дефекти: 1 Скол і царіпіни на ніжках дівана.2. Зазор на спальному місці візуально 35 см, при навантаженні збільшується до 7 см, спати на ньому невозможно.17.12.10 написала і передала в магазині претензію, де ісложіла всі дефекти і відмовилася від договора.сегодня, 23.12.10г. приїхав від фабрики менеджер, який зафіксував у акті про царіпінах, скол, але зазор написав відповідає їх нормах.По його усною заявою було зрозуміло, що вони мають намір не повертати нам деньгі.Какіе подальші мої дії. Спасибі за розуміння.

ЛУКМАНОВА Алла

Відповідь юриста:
.
Привіт Алла. Якщо продавець відмовився задовольнити ваші вимоги, викладені в претензії - звертайтеся з позовною заявою до суду. Може знадобитися проведення незалежної експертизи, вартість якої в подальшому також можна стягнути з продавця. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Магазин відмовився повернути гроші за несправну швабру: що робити?
  • Що робити при простроченні виконання замовлення на виготовлення стільців?
  • Як примусити виробника виконати оплачену роботу?
  • Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?
  • Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ