Що робити при простроченні виконання замовлення на виготовлення стільців?
05.11.2010 р. в м. Каменськ-Шахтинський Ростовської обл. в магазині-салоні меблів "" виробили 100% передоплату в сумі 12000-00 рублів за 3 стільці Таганрозької фабрики стульев.Согласно договору, стільці нам повинні доставити протягом 2-х тижнів.
Станом на 12.01.2011 р. стільці нам не доставлени.Деньгі НЕ возвращени.Руководство салону-магазину на телефонні дзвінки не отвечает.Сотруднікі магазину на дзвінки відповідають, що керівництво виїхало в зростанні.
Підкажіть, будь ласка, як мені далі діяти. У Кам'янсько-Шахтинський живе моя мама, їй 78 лет.У я живу в Москві.
З повагою, Людмила Копосова
Людмила
Відповідь юриста:
Привіт, Людмила. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар або установити новий розумний термін, наприклад 10-15 днів і вкажіть, що за затримку ви бажаєте отримати неустойку в розмірі 1% за кожен день затримки. Також ви можете дочекатися поставки стільців і стягнути неустойку за прострочення - 3% за кожен день прострочення. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права. як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як добитися від виробника меблів замовленого кольору та комплектації?Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?Доставка не того товару: як повернути кошти?Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівникаНеустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівника