Експертиза, проведена продавцем, не встановила гарантійний випадок: що робити?
24.12.2010 придбала в магазині ноутбук, при огляді не виявила ніяких недоліків, 27.12.2010 хотіла приступити до роботи на ньому і відкривши кришку, побачила, що права сторона клавіатури здулася, в цей же день поїхала в магазин з даної претензією, продавці, подивившись , сказали, що можуть взяти його для експертизи, написали папір, про те що взяли у мене на перевірку якості та подальшу відправку в сервісний центр, адже 27.12.2010 я швидко зібралася в магазин, в попихах забула покласти зарядку для ноутбука, і сьогодні 28.12.2010 довезла її, але з порога мені сказали, що ноутбук нікуди возити не будуть, що це не гарантійний випадок, що роздута клавіатура не заважає роботі . Все працює. Якщо хочете можете звернутися в незалежну експертизу за свій рахунок. Ми його нікуди не відправимо, це зайва трата часу, він буде їздити туди-сюди. Я запитала, хто його оглянув, що виніс таке рішення, мені сказали, що сервісний майстер. Написали мені на цій же папері що ноутбук повернули, я поставила підпис і забрала його. Приїхавши на місце, відкрила кришку і побачила, що клавіатрура сьогодні роздута не так сильно. Цей ноутбук мене не влаштовує, і чекати коли роздуються інші клавіші у нього я не хочу. Як бути в цій ситуації?
Марія
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Марія. Ви можете провести незалежну експертизу і з її результатами направити продавцеві претензію, в якій викладіть вимоги про повернення коштів або обміні ноутбука. Якщо вам відмовлять - пишіть заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин ноутбук, якщо він виявився не новим?Як змусити сервіс відремонтувати пошкоджений ноутбук безкоштовно?Як добитися від фірми по установці дверей усунення недоліків товару?Чи можна повернути ноутбук, якщо перестала працювати справно операційна сис ...Як повернути кошти за неякісну взуття?