Як добитися від фірми по установці дверей усунення недоліків товару?

Фірма продала і встановила міжкімнатні двері. Продала 14 липня, встановила 6 серпня минулого року. Гарантійний термін на роботи - один рік. З кінця жовтня ми стали дзвонити їм з приводу відшарування декору і почався здуття торців. По декілька разів на тиждень обіцяли приїхати, але весь час відкладали. У підсумку забрали двері на експертизу тільки 15 січня. Сказали, що, в будь-якому випадку, грошей не повернуть, а можуть тільки поміняти двері. Мотивування-гарантія на двері тільки місяць з моменту установки і проізводітельдвере

Мельников Олег Васильович

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олег Васильович. Ви можете провести незалежну експертизу якості двері і з її результатами направити продавцеві претензію, в якій викладіть вимоги про повернення коштів або обміні товару. Якщо вам відмовлять - пишіть заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • У договорі на виготовлення дверей неправильні виміри: хто винен?
  • Експертиза, проведена продавцем, не встановила гарантійний випадок: що роби ...
  • Як стягнути моральну шкоду за затримку виконання окремих вимог покупця?
  • Як довести продавцеві наявність дефекту в придбаному товарі?
  • Як повернути товар неналежної якості у магазина і не платити за обмін?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ