Як повернути кошти за посилку, якщо пошта повернула її назад?
Здрастуйте!
У травні 2010р. моя мама відправляла посилку у Швейцарію, заплатила 1.500р. Посилка місяці два моталася по Європі і повернулася до нас назад, на наше поштове відділення. З тих пір ми ведемо безглузду і важку переписку з "Поштою Росії". Природно, хочемо повернути гроші за ненадані послуги. І кожного разу вони чемно відфутболюють нас. У мене на руках всі квитанції, всі листи. Підкажіть, що робити далі, сума невелика, але хочеться повернути з принципу. До речі, моя мама пенсіонерка і інвалід перші групи. Спасибо заранее.
Людмила Іванівна
Відповідь юриста:
Привіт, Людмила Іванівна. Для стягнення грошей, сплачених за ненадані послуги ви можете звернутися до суду з позовною заявою. Але для початку спробуйте направити в поштове відділення претензію з вашими вимогами про повернення коштів або безоплатній пересилки поштового відправлення, також вкажіть, що якщо спір не буде вирішено мирно, то ви маєте намір продовжити спілкування в суді. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
як домогтися якісного надання послуг з ремонту комп'ютера?Що робити якщо після оплати інтернету послуга була відключена?Як зажадати від виконавця курсової роботи виправлення помилок?Що робити якщо на пошті була загублена посилка і не виплачена компенсація?Стягнення грошових коштів за туристичну путівку в судовому порядку