Що робити якщо після оплати інтернету послуга була відключена?
Компанія А заплатила компанії В за інтернет. У компанії А є виписка з рахунку і платіжка з синьою печаткою та виконанням, що платіж був проведений 30дек. Термін оплати за договором до 31 грудня включно. Компанія В відключила інтернет 01 січня, тільки 11 січня відповіла, що відключила, тому не отримала грошей. після розглядів з'ясувалося, що банк компанії В не зарахував гроші на р /р вчасно. У договорі між компаніями А та В немає пункту коли вважати зобов'язання по оплаті послуг виконаними. Компанія В отримала доступ до інтернету тільки 13 січня, при цьому не мала можливості замовляти товар, не мала щоденної звітності, порушила касову дисципліну. У договорі також відсутній пункт про санкції за відключення інтернету (ненадання послуг) при своєчасній оплаті послуг. Дуже хочеться отримати від компанії В сатисфакцію або хоча б не оплачувати інтернет за період з 01 по 13 січня. Як правильно вчинити, які документи оформити?
Олена
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена. Ваш спір може бути вирішений в судовому порядку. Але для початку спробуйте направити в компанію претензію з вашими вимогами про повернення коштів за період відсутності інтернету, також вкажіть, що якщо спір не буде вирішено мирно, то ви маєте намір продовжити спілкування в суді. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як домогтися здійснення гарантійного ремонту від компанії через суд?Як повернути кошти за посилку, якщо пошта повернула її назад?Чи правий продавець відмовляючи покупцеві в поверненні товару через відсутн ...Як зажадати від виконавця курсової роботи виправлення помилок?Як добитися повернення суми, сплаченої за надання послуг при їх неналежну я ...