Чи правий продавець відмовляючи покупцеві в поверненні товару через відсутність накладної?

В кінці листопада 2010 року придбав у офіційного дилера виробника товар. Кілька днів тому перший раз їм скористався і, виявилося, що товар має дефект виробничого характеру. Я подзвонив в магазин, де набував товар і описав ситуацію. Магазин погодився обміняти товар на інший екземпляр, але за умови, що я представлю накладну, яка була виписана при його придбанні. На жаль, накладну знайти не вдається, але є керівництво з експлуатації, в якому проставлена дата продажу товару і штамп (печатку) магазину. Чи правомірна відмова магазину на заміну бракованого товару на аналогічний?

Мокроусов Олександр Сергійович

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олександр Сергійович. Відмова компанії не правомірний і ви вправі оскаржити даний відмова в судовому порядку. Але для початку спробуйте направити в компанію претензію з вашими вимогами про повернення коштів за товар неналежної якості, також вкажіть, що якщо спір не буде вирішено мирно, то ви маєте намір продовжити спілкування в суді. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути гроші за товар, якщо продавець кожного разу знаходить відмовку ...
  • Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?
  • Стягнення грошових коштів за договором купівлі-продажу і відсотків за корис ...
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ