Як добитися повернення суми, сплаченої за надання послуг при їх неналежну якість?
Здрастуйте!
30 листопада 2010 через компанію EMS Пошта Росії я відправила два пакети з документами для університетів в Канаду. До 11 січня 2011 року документи не були доставлені. 12 січня я написала заяву на розшук і компанія EMS 14 січня 2011 офіційно підтвердила мені, що мої відправлення були загублені. Мені було рекомендовано скласти заяву на компенсацію, що я і зробила 14 січня 2011 року. Строк розгляду заяв на компенсацію за правилами компанії складає до двох місяців, на сьогоднішній день пройшло два з половиною місяці з моменту подачі моєї скарги. Компанія не відповідає на прямі запитання про надання компенсації. Один з операторів повідомив мені, що документи таки були знайдені та доставлені адресатам, але для мене це вже не має значення, оскільки 1) я була змушена скористатися послугами іншої компанії, щоб повторно відправити документи, 2) терміни експерсс-доставки в будь-якому випадку були грубо порушені, що дозволяє мені вимагати компенсації за недобросовісно надані послуги. Буду вдячна, якщо ви підкажете, яким чином діяти, щоб повернути гроші за послуги EMS.
Марія
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Марія. Для повної відповіді необхідно ознайомитися з договором на надання послуг. За загальним правилом вам необхідно написати на адресу компанії претензію з вимогою повернути ваші кошти за ненадані послуги та відсотки за користування чужими грошовими коштами. Якщо компанія відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо друга сторона не виконує зобов'язання за договором і не пов ...Як стягнути кошти з продавця, який не виконав умови договору?Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівникаПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності