Що робити якщо доставці товару останній був пошкоджений?
Шановний консультант-юрист!
Прошу Вас допомогти мені в наступному питанні (захист прав споживачів).
10.01.2011г.через інтернет-магазин) придбала пральну машину ветікальной модіфікаціі.Я пенсіонерка покупка коштує 17.900рублей. Привезли товар швидко зняли пінопласт з напів-розірваного целофану і говорять распи-шітесь чоловік розписався. Нічого не показали, ні слова ними небуло вимовлено, не дали опис-інструкцію ніяких коментар. Ми попросили занести в ванну кімнату відразу попросили грошей (заплатили за перенесення 2 метри). Вони пішли, ми відкрили кришку і бачимо тріщину на плстіке на яку лягає кришка машіни.Тут ж подзвонили, машина була ще у дворі нам відповіли, звертайтесь у відділ рекламаціі.Там зажадали відскановані; гарантійний тадон, акт купівлі продажу та фото дефекту всі Отпрвить і вони в 10 денний термін рассмотрят.Мне було сказано, що може ми за час (2 хвилини), які спускалися співробітники фірми з 4 поверху ми сломаді. Де логіка? Значить ми купили машину, щоб її ламати?
Помоготе ласка, Як далі діяти?
СПАСИБО
Соколова Наріне Христофорівна
Відповідь юриста:
Привіт Наріне Христофорівна. Наступного разу не розписувалися в акті прийому-передачі товару поки не упевнитися в цілісності товару. А зараз Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти товар (в залежності від побажання). Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Захист прав споживача при поверненні неякісного товару