Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?
Здрастуйте! У мене до Вас таке питання. Купили телевізор фірми Філіпс 26 грудня 2010р. Він у нас зламався і 5 січня у нас його забрали на гарантійний ремонт. Вчора 31 січня подзвонили і сказали, що все справно і 01 лютого 2011р. нам його привезуть, чудово, але через деякий час приблизно в 21ч 30 хв знову дзвінок з транспортної компанії і кажуть, що розкололася рамка. Сьогодні і намагаюся з ними зв'язуватися вони мені кажуть що да при транспортуванні він у них впав і зараз вони вирішують питання про його ремонт. Але мене вже це не влаштовує хоч вони його й отремонтіруют.Могу я у них просити повернення своїх грошей. Мені вже цей битий телевізор не потрібен. Проконсультуйте мене будь ласка. З повагою до вас Галина.
galinadem64
Відповідь юриста:
Привіт, Галина. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти товар на новий і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Які права має покупець при покупці неякісного товару?Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?