Що робити якщо фірма, яка встановила кондиціонер, не поспішає усувати виявлені недоліки?
26.06.2010г. мені, як приватній особі встановили кондиціонер в Підмосков'ї. Встановлювала і продала фірма "ТОВ ".
Вартість кондиціонера з установкою склала 41200руб.
15.12.2010г. кондиціонер частково зламався (не працює обігрів приміщення), я подзвонив на фірму, мені обіцяли відремонтувати його. Дзвоню і донині - годують сніданками. Всі телефонні розмови зафіксовані на мобільнику як аудіозаписи. Є договір підряду, де гарантія 3 роки, і є пункт де "ТОВ " обіцяє полагодити кондиціонер в течії 10 днів. Пройшов місяць. Що мені робити? Я інвалід афганської війни 2-ї групи, живу в селі. Сподівався що він буде працювати, а довелося купувати знову дрова.
Чи можу я вимагати з фірми повернення грошей?
І як ЕО зробити?
Сергій
Відповідь юриста:
Привіт, Сергій. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою усунути поломку в розумний термін, наприклад 10-15 днів і вкажіть, що за затримку ви бажаєте отримати неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права. як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як домогтися обміну кондиціонера, а не його гарантійного ремонту?Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?Як добитися від виробника меблів замовленого кольору та комплектації?Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?Стягнення матеріального та морального відшкодування з компанії