Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?

20 березня 2010р. я придбала стільниковий телефон за 14 тис.руб. в магазині. Через півроку він почав втрачати зв'язок під час звонков.В січні 2011 я віднесла у фірму з гарантійного ремонту. Данна фірма повернула його мені через місяць в стані ще гіршому, ніж я його здавала їм. Він не включається взагалі і не підспівати прізнаковдаже при зарядці батареї. а адже до ремонту я користувалася смс, інтернетом і відеокамерою. Фірма відкинула мене з притензії повернути хоча б мені телефон хоча б в тому стані в якому я його їм приносила. Що робити?

Олена Сарахова

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олена. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти товар на новий і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?
  • Які права має покупець при покупці неякісного товару?
  • Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?
  • Обмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковці
  • Обмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковці

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ