Як домогтися обміну кондиціонера, а не його гарантійного ремонту?

2912.2011г. я пробрела 2 кондиціонери марки Дайкін 06.01.11г. мені встановили 2 кондиціонери. Один з кондиціонерів не працював в зимовий час не давав тепло, відповідно до інструкції на виріб кондиціонер повинен давати тепло при мінус 15-20 градусів морозу на вулиці. Коли його запускали на вулиці було -10 гр., Через день на уліцебило -4 гр. кондиц. не працював. я написала 09.01.11. притензії на фірму послала по електронній пошті і рекомендований лист з повідомленням на ім'я ген.директора, щоб мені згідно закону захисту прав споживача замінили товар на новий, від ремонту я відмовилася, т. к.со дня покупки пройшло 11 днів і вартість кондиціонера дуже висока . 12.01.11. до мене прислали діагноста, який копався 4:00 вкондіціонере і в ув'язненні в усній формі сказав, що в кондиціонері не вистачає фреону і він приїде з балоном для закачування фреону. Я не погодилася і просила замінити кондиціонер на новий. Така фірма як Дайкін не може випустити кондиціонер без фреону. Тепер я розумію, що фірмі потрібно продати кондиціонер. а обмінювати він не хоче. Я хочу обміняти тільки один непрацюючий кондиціонер, другий працює.
Скажіть які повинні мої дії в подальшому. Також уточніть, якщо раптом фірма погодиться обміняти товар чи повинна я знову знову платити за установку.

Галина Василівна

Відповідь юриста:

Привіт, Галина Василівна. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти товар на новий і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права. як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо фірма, яка встановила кондиціонер, не поспішає усувати виявл ...
  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Які права має покупець при покупці неякісного товару?
  • Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?
  • Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ