Стягнення матеріального та морального відшкодування з компанії

Добрий день!

Є наступне питання.
Мені встановлювали кондиціонер в квартирі. Квартира на момент монтажу була свіжо відремонтованою, після виконання будівельниками чорнових робіт, були викликані монтажники для установки внутрішнього блоку. Дана роздільна установка внутрішнього і зовнішнього блоків була узгоджена з монтажниками. Вони не змогли вчасно приїхати, і приїхали коли в кімнаті вже було проведено ремонт "Пол (ламінат) - стіни (шпалери) - стелі". Після установки внутрішнього блоку шпалери були попачкани. Довелося відмивати. Кондиціонер перевірили - працює. Підписали акт виконаних робіт, договір (друк юр. Особи - підпис). На наступний день повторно включили кондиціонер - він потік, утворилася калюжа на ламінаті. Викликали монтажників знову. Приїхали, знову щось колупали, підняли кондиціонер вище, знову замурзана шпалери, до того ж залишилася зяяти діра під ним. Перевірили, сказали, що тепер буде все нормально працювати. Вийшли за двері, він знову потік. Знову підмазали, сказали добу не включати. До того ж я зажадав у виконроба грошову компенсацію за шпалери + роботу по переклеювання - 2000 р. Сам монтаж у цієї фірми обійшовся нам в 12000 р. Гроші (2000 р.) Повернули. Через добу перевірили кондиціонер, начебто працює, не тече. Але відразу уваги не звернули. На наступний день побачили знову калюжу, включили кондиціонер. Потік вже струменем. Викликали вже їх в 5-ий раз. Впевненість, що все зроблять, на цей раз відсутня. До того ж у мене вагітна дружина (на останньому місяці) змушена мотатися і сидіти з ними, стежити за ними, щоб у квартирі ще чого не зіпсували. Квартира поки не житлова, нова. Збираємося заселятися, але через це кондиціонера не можемо.

Думаю, як вчинити в цій ситуації, подавати до суду на дану контору про відшкодування матеріальної та моральної шкоди чи ні. Хотілося б знати свої права і можливості.
На руках договір з компанією, акт виконаних робіт.

Відповідь юриста:

Привіт, в даному випадку у вас є право вимагати відшкодування заподіяного матеріального збитку від співробітників компанії по установці кондиціонерів. До того ж у вас є право повернути кондиціонер і зажадати сплачені грошові кошти, або обміняти його на новий, якщо надії на належне усунення недоліків у вас немає. Вам необхідно написати на адресу компанії претензію з вимогами. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що р ...
  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією
  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ