Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?
Добрий день,
позавчора купила мобільний телефон в T B-7722. через кілька годин, в метро, він почав "глючить " (вимикався са, показував різні панельки, нереагіровал на дотики пальців), я приїхала (в ту ж годину) в салон Зв'язкового і попросила повернути гроші або обміняти. Керуючий включив при мені телефон, він працював :) Мені пояснили, що гроші не повернуть в будь-якому випадку Після 2 годинної перепалки з Керуючим, він з'єднав (телефон) мене з начальником претензійного відділу і та пояснила мені, що потрібно робити експертизу, але зробити її ми може ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ НИХ. Ніякої незалежної експертизи вони не приймуть.
Телефон був як подарунок на 8 березня коштував 12 тис + 2 тис налаштування і гарантія, уявіть наш стан :)
Прошу Вас допомогти
З повагою
Світлана
Світлана
Відповідь юриста:
Привіт, Світлана. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти товар на новий і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів, а при вимозі про повернення грошей - 10 днів. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?Які права має покупець при покупці неякісного товару?Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?Повернення коштів за несправний мобільний телефон