Як повернути мобільний телефон продавцю і отримати свої гроші назад?
Купив мобільний телефон в запечатаній упаковке.Сказалі 2 тижні тестіруйте.В телефоні виявилося погана якість передачі і прийому звуку під час розмови і поганий прийом сігнала.В магазині спочатку відмовлялися брати товар обратно.После скандалу взяли і відправили його на технічну експертізу.Через 20 днів мене сповістять про результатах.Еслі всі телефони цієї моделі "глухі" і мені дадуть відповідь, що це не ми винні, а виробник (made in Vietnam) і відмовляться повертати гроші, що мені робити?
Ігор
Відповідь юриста:
Привіт Ігор. Ви можете провести незалежну експертизу і з її результатами направити продавцеві претензію, в якій викладіть вимоги про повернення коштів за мобільний телефон. Якщо вам відмовлять - пишіть заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?Що робити якщо продавець відмовляє покупцеві в гарантійному ремонті?Повернення коштів за несправний мобільний телефон