Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?
Добрий день! Я придбав мобільні телефон. Через тижні після його покупки, у мене почалася проблема з зарядкою (під час розмови він моментально розряджає батарею, хоча батарейка була повністю заряджена). Коли я звернувся в компанію де набував апарат, вони взяли його на перевірку якості там вони оновили його програмне забезпечення і сказали що проблема повинна була залагодити, але вона не зникла. Потім я звернувся знову до них вони відправили ще раз його в тих. центр, там мені замінили планом і сказали, що все нормально, але проблема та ж залишилася. Я знову звернувся де купував апарат, вони сказали щоб я сам з'їздив і віддав його особисто, і вони повинні мені дати висновок про перевірки якості, але вони не дають висновок фізичним особам. А компанія де я купував телефон не хочуть мені повертати гроші. Як мені треба вчинити з ними?
Тарас
Відповідь юриста:
Привіт Тарас. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти телефон на новий або повернути вам гроші і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів і при поверненні коштів - 10 днів. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права. як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Як повернути гроші за телевізор, який упустили при доставці з ремонту?Які права має покупець при покупці неякісного товару?Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?