Що робити якщо продавець відмовляє покупцеві в гарантійному ремонті?
Мені подарували стільниковий телефон марки Самсунг. Вартість його 10800 рублів. Після закінчення 2 місяців я вирішила нею скористатися, але телефон не заряджався. Віднесла телефон в гарантійну майстерню "Про-сервіс". Там мені відмовили в безкоштовному гарантійному ремонті, тому як вони сказали виявили механічне пошкодження в місці з'єднання зарядки і якийсь плати. Я не могла скоїти ніяк це пошкодження і не користувалася телефоном жодного разу! За усунення цього пошкодження майстерня хоче отримати 9700 рублів. Коли я попросила у них письмову відмову в гарантійному ремонті вони зажадали за це 400 руб. Хотіла б з'ясувати чи законно це?
Гайова Ірина Борисівна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина Борисовна. Ви можете провести незалежну експертизу і з її результатами направити продавцеві претензію, в якій викладіть вимоги про повернення коштів або обміні мобільного телефону. Якщо вам відмовлять - пишіть заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути мобільний телефон продавцю і отримати свої гроші назад?Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?Як добитися від фірми по установці дверей усунення недоліків товару?Що робити якщо телефон потрапляє в ремонт вже втретє?Що робити якщо сервіс визнав поломку негарантійні випадки?