Після придбання уціненого тренажера в останнього зламався комп'ютер: що робити?

Добрий день!
Проконсультуйте, пожалуйства з питання повернення уціненого товару!
Справа в наступному. 6января в магазині Спортмастер ми зробили покупку уціненого тренажера. Уцінений він був у зв'язку із зовнішніми дефектами (це було до нас донесено в усній формі, на ціннику причини уцінки написано не було). Нас клятвено запевнив менеджер, що тренажер абсолютно справний, і причина уцінки ТІЛЬКИ у зовнішніх дефектах (на корпусі тренажера досить істотні подряпини, і якісь чорні сліди незрозуміло від чого) + це був екземпляр з торгового залу. Ми повірили. Тренажер доставили нам 8-го числа - в зібраному вигляді (в документах, які нам видали при купівлі, значиться тільки сума кидки, а причина уцінки не вказана). За певних обставин перевірити ми його змогли тільки позавчора. Проблема виявилася в тому, що комп'ютер тренажера на педалі не реагує - чи то не підключений до ладу, чи то шнура-датчика (який від педалей до комп'ютера інформацію передає) взагалі всередині немає (перевірити не можемо, тому що для цього тренажер потрібно розбирати , а це не допускається).
Питання: чи маємо ми право повернути цей уцінений тренажер з причини неполадок комп'ютера (про яку мене при покупці не попередили), і якщо так, то як це грамотно зробити?
Заздалегідь спасибі за відповідь!

Світлана

Відповідь юриста:

Привіт, Світлана. Так, якщо вас попередили тільки про зовнішні дефекти, а не про несправності комп'ютера тренажера, ви маєте право повернути його, обміняти або відремонтувати. Вам необхідно написати на адресу фірми претензію з відповідними вимогами і вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів і при поверненні коштів - 10 днів. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Комп'ютер зламався відразу після ремонту: що робити і з кого стягувати від ...
  • Які права має покупець при покупці неякісного товару?
  • Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?
  • Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?
  • Розірвання договору купівлі-продажу товару неналежної якості?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ