Як довести продавцеві наявність дефекту в придбаному товарі?
Я встановила вікна ПВХ. При монтажі і мною і монтажниками було відмічено, що склопакети по всій поверхні мають рожеві розводи і хвилястий малюнок. Цей факт було відображено в акті. Фірма, яка виробляла монтаж визнала це дефектом і викликала рекламаторщіка фірми виробника, який у свою чергу все це побачив. Привезли нові склопакети з такими ж малюнками. Виробник взяв стеклапакети на експертизу і написав висновок, що це все видно під певним кутом зору, і що це є звичайним фізичним явищем і не визнається дефектом. Чи можу якось довести, що ці склопакети підлягають заміні? І якщо звертатися до суду, то велика ймовірність виграти справу?
Юлія
Відповідь юриста:
Привіт, Юлія. Ви можете провести незалежну експертизу і з її результатами направити продавцеві претензію, в якій викладіть вимоги про повернення коштів або обміні вікон. Якщо вам відмовлять - пишіть заяву в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Експертиза, проведена продавцем, не встановила гарантійний випадок: що роби ...Як повернути мобільний телефон продавцю і отримати свої гроші назад?Як добитися від фірми по установці дверей усунення недоліків товару?Що робити якщо продавець відмовляє покупцеві в гарантійному ремонті?Як повернути кошти за неякісну взуття?