Чи можна повернути бампер продавцеві, якщо він припустився помилки і продав не ту деталь?
Купили в торговельній організації "Авангард Авто " бампер на автомобіль. В автосервісі фахівці визначили, що даний товар не підходить до даної моделі (модифікації). У наявності був продаж товару невідповідності заявлених найменуванню моделі! Повезли (за 100 км) своїм силами здавати, а там кажуть, що не візьмуть його і не повернуть гроші, т. к. - "немає належної упаковки ". Спочатку бампер був загорнутий в два шари поліетіленовай плівки. Ми його привезли у внутрішній. Зовнішня, з наклейкою виробника і штрихкодом при розпаковуванні на автосервісі була утилізована, тому прийшла в непридатність і "на повернення розрахунку не було ". Сам бампер чистий, без дефектів і слідів монтажних робіт. Розсудіть хто правий???!
Леонід
Відповідь юриста:
Привіт, Леонід. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар або обміняти товар на необхідний. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Чи повинен покупець оплачувати доставку неякісного товару?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності