Як обчислюється гарантійний термін, якщо автомобіль був у ремонті?

Питання по захисту прав споживачів
Обслуговую автомобіль у одного і того ж дилера. Десь пів року тому з'явився стукіт підвіски автомобіля.
Восени, проходячи чергове ТО, заявила про проблему. Була проведена заміна рульової рейки. Стук залишився.
29 січня цього року, приїхавши на чергове ТО я знову повідомила про стукоті. Замінили стійку стабілізатора. На жаль, стукіт почула тільки на наступний ранок.
2 лютого закінчився термін гарантії на автомобіль.
23 лютого 2011 приїхавши в сервіс, знову повідомила про стукоті підвіски. У гарантійному обслуговуванні мені було відмовлено в зв'язку з закінченням терміну гарантії. Була проведена заміна переднього амортизатора за мій рахунок.
На Замовлення-нарядах, які видає сервіс, і які я підписувала, в тому числі і на гарантійний ремонт, зазначено, що: «АТЦ встановлює наступні гарантійні терміни: на виконану роботу та запасні частини 3 місяці або 3000 км пробігу (якщо інше не передбачено виробником) ». Виробником передбачено, що на деталі, встановлені на гарантійному ремонті, поширюється та ж гарантія, що й на автомобіль в цілому (розділ «Гарантія на новий автомобіль» Гарантійної книжки). Відповідно, гарантія на деталі закінчилася разом з гарантією на автомобіль. Але, якщо я все правильно розумію, гарантія на виконану роботу так і залишається - 3 місяці.
Згідно п.8 розділу «Гарантія на новий автомобіль» Гарантійної книжки: «Якщо автовласник заявив про виявлену несправність протягом гарантійного періоду, але ці несправності не були усунені до закінчення гарантійного періоду з причин, не залежних від автовласника, то гарантія продовжується до тих пір , поки ці несправності не будуть усунені ».
чи можу я писати претензію з вимогою повернення сплаченої суми і, якщо так, то на які статті і пункти ЗЗПП мені посилатися?

Ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Згідно п.3 ст. 20 ЗоЗПП: у разі усунення недоліків товару гарантійний термін на нього продовжується на період, протягом якого товар не використовувався. Зазначений період обчислюється з дня звернення споживача з вимогою про усунення недоліків товару до дня видачі його після закінчення ремонту. При видачі товару виробник (продавець, уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер) зобов'язаний надати в письмовій формі споживачеві інформацію про дату звернення споживача з вимогою про усунення виявлених ним недоліків товару, про дату передачі товару споживачем для усунення недоліків товару, про дату усунення недоліків товару з їх описом, про використані запасних частинах (деталях, матеріалах) і про дату видачі товару споживачеві після закінчення усунення недоліків товару.

До того ж п. 4 ст. 20 ЗоЗПП: при усуненні недоліків товару шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини основного вироби, на які встановлено гарантійні терміни, на нові комплектуючий виріб або складову частину основного вироби встановлюється гарантійний термін тієї ж тривалості, що і на замінені комплектуючий виріб або складову частину основного вироби , якщо інше не передбачено договором, і гарантійний термін обчислюється від дня видачі споживачеві цього товару після закінчення ремонту.

Таким чином, гарантія на автомобіль подовжується на той час, який машина провела в ремонті, а гарантія на замінену деталь встановлюється новий гарантійний термін.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути ноутбук, якщо він вийшов з ладу другий раз за додаткової ...
  • Як домогтися гарантійного ремонту для раніше заміненого амортизатора?
  • Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр
  • Що робити якщо придбаний автомобіль був відремонтований?
  • Чи може не бути гарантії на одну із запчастин автомобіля?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ