Чи існує строк направлення заяви про повернення коштів за додаткову гарантію?

Шановні юристи! Прошу відповісти на питання про те, як мені захистити мої права. У 2007 році я придбала посудомийну машину, у якої був гарантійний термін два роки. Магазин "Техносила" запропонував мені оформити послугу додаткового сервісу ще на два роки за 10% вартість товару, що склало 2500 рублів, тобто досить велика сума. Я сумнівалася, але продавець пояснив мені, що, якщо машина буде весь цей час справна, то мені по витікання терміну додаткового сервісу гроші будуть повернуті як за не надану послугу. Термін дії додаткового сервісу закінчився 5 січня 2011 року. На початку березня я подала заяву на повернення грошей за не надану послугу. Мені було відмовлено під приводом, що я пропустила строк подання заяви (!?). Мені стали роз'яснювати, що я повинна була подати заяву на повернення грошей ДО закінчення терміну сервісного договору, що мені представляється повним абсурдом, адже сервісний випадок міг настати в тому числі і в останній день і я могла скористатися договором на додаткову послугу! Я не можу зрозуміти, про які пропущених строків йде мова, адже строк позовної давності для громадян становить 3 роки! Так ЩО я пропустила і на якій підставі мені відмовлено, я зрозуміти не можу. По-моєму, використовується будь-який привід, щоб не повертати мені гроші. Я вказувала представникам адміністрації на положення цивільного кодексу, а адміністрація "Техносила" заявляє, що вони діють на підставі закону про права споживача. Але чи так це? Чи дійсно положення закону про права споживача відміняють строки стягнення, встановлені цивільним кодексом? Заздалегідь дякую за відповідь. Калугіна Ольга Веніамінівна.

Ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Закон не вказує на необхідність направлення заяви про повернення коштів до закінчення терміну додаткової гарантії, тому вимоги продавця неправомірні. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?
  • Як повернути кошти за невикористану послугу?
  • Вимога про оплату монтажу додаткового обладнання на автомобіль
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ