Що робити якщо продавець відмовляє в гарантійному ремонті?

Здрастуйте!
Був придбаний ноутбук НР 20.02.2010г., На що є чек з магазину, 05.02.2011г. віддали в сервісний центр в ремонт, нам там повідомили що гарантія на наш ноут закінчилася 16.12.2010года. Гарантійний талон в магазині не оформили посилаючись що у НР це все відстежується по ел. ключу який прісватвается виробником, тільки ось цей самий ел. ключ присвоєний виробником НР в момент випуску продукції і гарантія по ньому обчислюється з цього моменту, а не з моменту покупки. Як бути в такій ситуації? ноут у ремонт прийняли, на квитанції зазначено що гарантійний ремонт, але по телефону сервісний центр стверджує що ремонт у нас не гарантійний. Яку довідку і де брати в підтвердження дати приобритения?

Тетяна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. Для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором купівлі-продажу. Ви можете оскаржити відмову в гарантійному ремонті в судовому порядку шляхом направлення відповідної позовної заяви. Наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути ноутбук, якщо він вийшов з ладу другий раз за додаткової ...
  • Що робити якщо телефон потрапляє в ремонт вже втретє?
  • Як обчислюється гарантійний термін, якщо автомобіль був у ремонті?
  • Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?
  • Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ