Що робити якщо продавець не повертає телефон з ремонту вже 3 місяці?
Ситуація: Стільниковий телефон був зданий в легальний, офіційний ремонт, при діагностиці виявилось що поломка дуже серйозна і потребує заміни деталей. Як результат телефон ремонтується в плині вже трохи більше 3-х місяців. Відмова та повернення його за часом займає приблизно такий же час як і очікування нових частин (за словами працівників майстерні)
Питання: Чи правомірна така затримка в наданні послуг з ремонту? Як претензії правомірно пред'являти в даному випадку? Чи можливо вимагати компенсацію, яку?
Максим
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Максим. Дії співробітників магазина порушують Закон «Про захист прав споживачів», адже максимальний термін ремонту може становити 45 днів. Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (виконати ремонт) і вимозі про виплату неустойки за прострочення ремонту в розмірі одного відсотка ціни товару (ст. 23 ЗоЗПП). Також ви можете вимагати обміну або повернення грошей в даній ситуації. Ви можете послати претензію рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відла ...Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Чи можна відмовитися від ремонту і вимагати обміну товару?Що має право вимагати споживач при порушенні термінів виготовлення меблів?Чи можна повернути неякісний телефон і зажадати повернути гроші?