Як довести наявність виробничого браку в чавунній ванні?
2 роки тому на Митищинського ярмарку купила чавунну ванну Roca. По закінченні року на ванні з'явилося кольорове пляма, ще через рік емаль в цьому місці стала відлітати. Гарантія на цей виріб 10 лет.Сервісний центр попросив вислати по електронній шану фото дефекту і фото гарантійного талона. Після цього по телефону я отримала відповідь, що цей дефект не є заводським браком, швидше за все ванна була придбана з восстановленой емаллю і я повинна звертатися до продавця. Претензій до оформлення гарантії не було. Я не знаю яким чином через 2 роки мені шукати продавця і не знаю яким чином доводити, що виріб був з дефектом, якщо при покупці на ньому не було ніяких зовнішніх пошкоджень. Скажіть будь ласка хто несе відповідальність за таку ситуацію? Крім того, заміна ванни пов'язана для мене з великими збитками, оскільки вимагає повторного ремонту у ванній кімнаті.
Наталя
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. В даному випадку знайти продавця ви можете по його реквізитами, зазначеними в чеку, або договорі купівлі-продажу. Для доведення факту присутності дефекту вам необхідно звернутися в компанію, що займається незалежними експертизами. Після, з результатами експертизи, ви можете направити претензію на адресу продавця. У разі відмови задовольнити ваші вимоги, питання може бути вирішено в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
У комплектації телефону замінена гарнітура: як вчинити?Що робити, якщо гарантійний термін на холодильник вже закінчився, а в товар ...Чи можна повернути зламався телефон, що знаходиться на додатковій гарантії?Яким чином можна оскаржити відмову гарантійній майстерні?Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?