У комплектації телефону замінена гарнітура: як вчинити?
Здравствуйте, підкажіть, будь ласка, як поступити в даній ситуації. Вчора я купила мобільний телефон з спеціалізованому магазіне.Прійдя додому, я виявила, що комплектація телефону порушена. Гарнітура була замінена на гарнітуру від більш дешевого телефону. До цього я купила два таких же телефону в сім'я, тому бачила яка гарнітура там повинна бути. А сьогодні ще й переконалася в цьому, зайшовши на офіційний сайт виробника телефону. Крім того, цей товар не був принесений зі складу, а був узятий з вітрини, тому що він був останнім, тобто упаковка була порушена не мною. Скажіть, будь ласка, що в даний ситуації я можу зробити, посилаючись на закон? Велике спасибі!
Наталія
Відповідь юриста:
Привіт, Наталія. Уточніть, що написано в інструкції до телефону? Ви маєте право вимагати тільки ту комплектацію, яка перерахована в інструкції. Іноді фірма-виробник змінює комплектацію, тому у одного і того ж товару комплектація може бути різною залежно від партії.
Але якщо ви впевнені, що комплектація не мінялася, то ви можете направити претензію до продавця. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав потребітелей.Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді у разі відмови продавця задовольнити ваші вимоги.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після ...Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?