Чи можна стягнути назад оплату за діагностику поломки, якщо остання зроблений невірно?
Здравствуйте!
У мене склалася наступна ситуація: поламалася мікрохвильова піч. Я звернувся в авторизований сервіс-центр «Панасонік», де мені нарахували вартість ремонту в 8000 рублів (до слова, нова піч коштувала 9000 р. сім років тому), від ремонту я, природно, відмовився. З мене взяли 500 рублів за діагностику і видали акт, в якому вказали на вихід з ладу трьох основних вузлів і деталей.
Після цього я повіз піч в інший авторизований сервіс-центр «Панасонік», де мені полагодили піч за 990 рублів, при цьому в акті зазначено, що з ладу вийшов лише блок живлення, тобто ніяких замін деталей не знадобилося. З мене взяли гроші тільки за ремонт.
Обурений даною ситуацією я подзвонив у фірму «Панасонік», але там мені відповіли, що претензії я повинен пред'являти безпосередньо в сервіс -центр (якесь ВАТ), а сама фірма ці питання не вирішує і компенсацію я повинен вимагати з них. При цьому всі дані про ці сервіс-центрах висять на офіційному сайті фірми «Панасонік».
Отже, моє питання: до кого мені пред'являти скаргу, з кого вимагати компенсацію транспортних витрат, повернення грошей, і, найголовніше, компенсацію моральної шкоди. Заздалегідь вдячний, з повагою, Олександр Усачов.
Олександр Усачов
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олександр. Вам необхідно написати на адресу сервісного центру претензію з вимогою повернути ваші кошти, сплачені за помилкову діагностику. Якщо центр відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?Чи може продавець відмовити покупцеві в поверненні грошей за несправний тов ...Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцем