Що робити якщо телефон потрапляє в ремонт вже втретє?
Здрастуйте!
При купівлі мобільного телефону мною була придбана сертифікат на рік додаткової гарантії. 2 тижні тому телефон зламався. Звернулася в сервісний центр по цьому сертифікату. Мало того що спочатку в сервісному центрі мене запевняли що проблеми немає (телефон несподівано вимикався, швидко сідала батарея, міг вимкнеться навіть з підключеним зарядним пристроєм, далі після чергового пропали всі фотографії і вся музика, далі перестав включатися взагалі, тільки з підключеним зарядним пристроєм і то не завжди). У гарантійному ремонті телефон знаходився неделю.Прі повернення з ремонту сказали, що був замінений акумулятор і оновлена прошивка. Однак всі проблеми залишилися на своєму місці. Для того щоб здати телефон в гарантійний ремонт необхідно просидіти в очікуванні своєї черги як мінімум 40 хвилин. Для того щоб забрати абсолютно теж самое.Ето моє вже третє звернення в гарантійний ремонт з цим же телефоном. Що можна зробити щоб його там дійсно відремонтували? Ще я чула що при 3 зверненні в гарантійний ремонт можна вимагати від продавця повернення грошей або заміни товару, чи правда це?
Тамара
Відповідь юриста:
Привіт, Тамара. Ви могли вимагати повернення грошових коштів за телефон або його обміну після виникнення першої поломки. Для цього вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?Чи потрібен касовий чек для гарантійного ремонту в сервісному центрі?Що робити якщо телефон ламається кілька разів під час гарантійного терміну?Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що р ...