Чи правомірна відмова авіакомпанії в поверненні коштів за квитки?
здравствуйте.меня звуть наталья.20 грудня приблизно о 9:30-9:40 ми з чоловіком реально розуміли, що
> Затримуємося через затори. Я подзвонила зі свого мобільного телефону
> (89164021451) на номер 223-55-55 або 232-65-65. На жаль, через
настільки
> Довгого розгляду нашої проблеми, точно на який телефонний номер
був
> Здійснено дзвінок, сказати я не можу. Але, якщо буде потрібно, я зможу
> Надати роздруківку дзвінків від свого оператора. По телефону,
> Оператор мені відповіла, що, якщо Ви спізнюєтеся, то, коли приїду,
Вам
> Необхідно буде звернутися до представника Аерофлоту, і з ним будете
> Вирішувати проблему. Мене не проінформували про те, що можна зняти бронь
і
> Нам повернуть 75% від вартості квитків. Про це ми дізналися, коли приїхали
в
> Аеропорт близько 12:00. Ми відразу ж звернулися до кас, а саме до
> Начальнику зміни. Я написала заяву.
> Залишили свої контакти. Нам пообіцяли, що з нами зв'яжуться. Нам
> Подзвонили один раз, і повідомили, що ще рішення не прийнято. Це було
23
> Чи 24 грудня. Більше ніхто не звоніл.пішу листи на електронку з приводу вирішення даного питання, ніхто не відповідає. звоню.нікто не бере або зайнято. як поступити в даному питанні? чи варто звертатися до суду. адже ніхто не попередив про те, що потрібно зняти бронь і виплатять тоді 70% від вартості білетов.еслі б я знала-то звичайно ж зняла бронь.
наталья
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. На жаль, в даному випадку вам необхідно було ознайомитися з правилами надання послуги, яку ви сплатили. Дійсно, раз ви не зняли з квитків бронь, то їх не могли реалізувати до завершення реєстрації.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо після підписки на смс-розсилку щодня знімаються гроші з раху ...Чи можна обміняти квитки в театр на інший день або повернути гроші?Що робити якщо шафа-купе не встановили в обіцяний день?Що робити якщо оператор дозволив списати кошти з рахунку мобільного телефон ...Стягнення компенсації за квитки з авіаперевізника в претензійному порядку