Стягнення компенсації за квитки з авіаперевізника в претензійному порядку

Моєю мамою 80-ти років був придбаний тур. пакет на мене і мою маму у компанія OOSTMARKT, яка є одним з найбільших туроператорів в Бенілюксі, з 4 червня по 8 червня. Це було моїм подарунком їй на 80-ти річчя. Вона мріяла побувати в Брюгге. 23 травня я подзвонила у фірму ООстмаркт і з туроператором Марією Василівною ми забронювали авіаквиток і готелі і 24 травня мама зробила 100% передоплату за весь пакет послуг включаючи авіаквитки, за 2 тижні до поїздки для того, що б подати і отримати візу до Голландії. З туроператором Марією Василівною ми почали з замовлення авіаквитка, так як це був найважливіший питання. З готелями проблем було менше. Ми визначили дату від'їзду від доступних квитків на виліт та приліт до Москви. Виліт з Москви був 4-го червня в 5-30 ранку а виліт з Брюсселя 8-го червня в 23-55 ночі. Хоч і не зручно, але ми погодилися. Потім були обрані готелі за нашим маршрутом. 3-го червня мама отримала всі документи на поїздку: візу, авіаквитки на мене і маму в два кінці в електронному вигляді у вигляді паперу та Марія Василівна розповіла в подробицях, що цей папір ми пред'являємо на стійці реєстрації квитків і нас реєструють на рейс. У папері написаний наш рейс і час і зворотний рейс і час і роздруківки на замовлені готелі. В аеропорт ми приїхали в 3-00 ранку. Біля стійки реєстрації квитків нам було сказано, що нас в списку на даний рейс немає і порадили звернеться в офіс Аерофлоту. В офісі Аерофлоту нам сказали, що квитки були заброньовані 23-го травня і бронь була знята 25-го травня. Тобто, 24-го травня нами сплачена сума за авіапереліт не була проплачена перевізнику. У наш тур. пакет входило: оплата 2-х авіаквитків в 2 кінці, оплата готелів, оплата візи та оплата страховки від не виїзду, і була сплачена в повному обсязі, тобто 100% 24-го травня.
Нам порадили звернеться в КЛМ, так як рейс був спільний КЛМ і Аерофлот, там нам відповіли те ж саме і дали роздруківку, що бронь була від 23-го травня в день замовлення та анульована 25 травня, але 24-го ми зробили оплату 100% і за квитки і за готелі і за візу і страховку. Мама шалено засмутилася, адже в 80 років зібратися в подорож дуже важко. Вона інвалід 2-ої групи. Це був останній шанс в житті побачити місто своєї мрії.
Нам порадили купити нові квитки, які коштували близько 31000 руб. у нас такої суми в рублях не було, нам довелося подзвонити в Москву і позичити гроші в знайомих, яким ми заплатили за не зручності 500 євро, для того, що б вони не зволікаючи привезли нам гроші в аеропорт Шереметьєво. Розмова була в 4-00 ранку, так як з'ясування з авіакомпаніями зайняли близько години. Знайомі привезли гроші в 4-50 ранку. У КЛМ нам виписали нові квитки ми їх проплатили вдруге. Мама і я дуже перенервували і змушені були прийняти заспокійливі таблетки. 2-а дні ми провели а Амстердамі і не виходили з готелю так як весь час спали від заспокійливих пігулок і перенесеного стресу. Приїхавши в Брюгге ми не змогли заспокоїться і почували себе дуже погано. Приїхавши до Брюсселя ми з жахом згадували, що з нами сталося і час і гроші і нерви і здоров'я було витрачено, а людина не змогла насолодитися своєю мрією. Нам треба отримати гроші за квитки, які ми сплатили двічі, і компенсацію за завдані моральні страждання людині 80 років інваліду 2-ої групи і мені. Контракт на маму. Всі документи є і з Брюссельського і з Московського аеропорту і контракт і чек і електронний квиток. Квиток проплачений не був. Є факт шахрайства. Як краще вчинити. У Оостмаркт ми не зверталися за компенсаціей.С Повагою. Олена.

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олена. Факт шахрайства в даному випадку відсутня, однак ви вправі звернутися до авіа перевізнику для отримання компенсації понесених витрат і отриманого моральної шкоди. Для цього необхідно направити письмову претензію. Якщо в компенсації вам буде відмовлено, ви зможете звернутися до суду.

 

Додаткові матеріали:

  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією
  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією
  • Повернення грошей за авіаквитки після неодноразового перенесення рейсу

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ