Стягнення компенсації за квитки з авіаперевізника в претензійному порядку
Моєю мамою 80-ти років був придбаний тур. пакет на мене і мою маму у компанія OOSTMARKT, яка є одним з найбільших туроператорів в Бенілюксі, з 4 червня по 8 червня. Це було моїм подарунком їй на 80-ти річчя. Вона мріяла побувати в Брюгге. 23 травня я подзвонила у фірму ООстмаркт і з туроператором Марією Василівною ми забронювали авіаквиток і готелі і 24 травня мама зробила 100% передоплату за весь пакет послуг включаючи авіаквитки, за 2 тижні до поїздки для того, що б подати і отримати візу до Голландії. З туроператором Марією Василівною ми почали з замовлення авіаквитка, так як це був найважливіший питання. З готелями проблем було менше. Ми визначили дату від'їзду від доступних квитків на виліт та приліт до Москви. Виліт з Москви був 4-го червня в 5-30 ранку а виліт з Брюсселя 8-го червня в 23-55 ночі. Хоч і не зручно, але ми погодилися. Потім були обрані готелі за нашим маршрутом. 3-го червня мама отримала всі документи на поїздку: візу, авіаквитки на мене і маму в два кінці в електронному вигляді у вигляді паперу та Марія Василівна розповіла в подробицях, що цей папір ми пред'являємо на стійці реєстрації квитків і нас реєструють на рейс. У папері написаний наш рейс і час і зворотний рейс і час і роздруківки на замовлені готелі. В аеропорт ми приїхали в 3-00 ранку. Біля стійки реєстрації квитків нам було сказано, що нас в списку на даний рейс немає і порадили звернеться в офіс Аерофлоту. В офісі Аерофлоту нам сказали, що квитки були заброньовані 23-го травня і бронь була знята 25-го травня. Тобто, 24-го травня нами сплачена сума за авіапереліт не була проплачена перевізнику. У наш тур. пакет входило: оплата 2-х авіаквитків в 2 кінці, оплата готелів, оплата візи та оплата страховки від не виїзду, і була сплачена в повному обсязі, тобто 100% 24-го травня.
Нам порадили звернеться в КЛМ, так як рейс був спільний КЛМ і Аерофлот, там нам відповіли те ж саме і дали роздруківку, що бронь була від 23-го травня в день замовлення та анульована 25 травня, але 24-го ми зробили оплату 100% і за квитки і за готелі і за візу і страховку. Мама шалено засмутилася, адже в 80 років зібратися в подорож дуже важко. Вона інвалід 2-ої групи. Це був останній шанс в житті побачити місто своєї мрії.
Нам порадили купити нові квитки, які коштували близько 31000 руб. у нас такої суми в рублях не було, нам довелося подзвонити в Москву і позичити гроші в знайомих, яким ми заплатили за не зручності 500 євро, для того, що б вони не зволікаючи привезли нам гроші в аеропорт Шереметьєво. Розмова була в 4-00 ранку, так як з'ясування з авіакомпаніями зайняли близько години. Знайомі привезли гроші в 4-50 ранку. У КЛМ нам виписали нові квитки ми їх проплатили вдруге. Мама і я дуже перенервували і змушені були прийняти заспокійливі таблетки. 2-а дні ми провели а Амстердамі і не виходили з готелю так як весь час спали від заспокійливих пігулок і перенесеного стресу. Приїхавши в Брюгге ми не змогли заспокоїться і почували себе дуже погано. Приїхавши до Брюсселя ми з жахом згадували, що з нами сталося і час і гроші і нерви і здоров'я було витрачено, а людина не змогла насолодитися своєю мрією. Нам треба отримати гроші за квитки, які ми сплатили двічі, і компенсацію за завдані моральні страждання людині 80 років інваліду 2-ої групи і мені. Контракт на маму. Всі документи є і з Брюссельського і з Московського аеропорту і контракт і чек і електронний квиток. Квиток проплачений не був. Є факт шахрайства. Як краще вчинити. У Оостмаркт ми не зверталися за компенсаціей.С Повагою. Олена.
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена. Факт шахрайства в даному випадку відсутня, однак ви вправі звернутися до авіа перевізнику для отримання компенсації понесених витрат і отриманого моральної шкоди. Для цього необхідно направити письмову претензію. Якщо в компенсації вам буде відмовлено, ви зможете звернутися до суду.
Додаткові матеріали:
Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператораВідшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанієюПорядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператораВідшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанієюПовернення грошей за авіаквитки після неодноразового перенесення рейсу