Як стягнути з провайдера зайво сплачену суму за підключення до послуги?
На сайті Domolink.ru розміщено оголошення про акцію "Разом" яка діє для нових абонентів у період з 01.02 по 31.03. Мені здалося це пропозиція вигідним і я подав заявку на підключення 30.01. 22.02 був укладений договір з Центртелеком на надання послуги інтернет + IPTV з тарифом "Разом". Однак, тариф так і не став діяти і з мого рахунку зняли суму в два рази більшу, ніж повинні були за тарифом "Разом". Після звернення в службу підтримки мені сказали, що даний тариф не може бути підключений, оскільки заявка на підключення була подана раніше періоду дії акції. Я аргументував, що акція діє згідно рекламі для нових абонентів, а абонентом людина стає після укладення договору. Однак, мої аргументи не подіяли ніякого дії. У підсумку я поніс матеріальні збитки у вигляді закупленого обладнання, оплати підключення, оренди приставки. Прохання допомогти мені в боротьбі зі знахабнілим господарюючим суб'єктом.
Воронков Олександр
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Александр. Ви маєте право вимагати повернення надміру сплаченої суми від провайдера. Для початку вам необхідно направити в компанію письмову претензію з викладенням ваші вимог. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін, встановлений вами в претензії - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді. До того ж ви вправі претендувати на стягнення відсотків за користування чужими грошовими коштами.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо ВНЗ не повертає кошти, сплачені за курси?Що робити якщо по телефону була надана неправильна інформація?Як добитися повернення суми, сплаченої за надання послуг при їх неналежну я ...Що робити якщо друга сторона не виконує зобов'язання за договором і не пов ...Необгрунтовані вимоги компанії про оплату орендованого обладнання?