Що робити якщо друга сторона не виконує зобов'язання за договором і не повертає передоплату?
Я б хотіла подати заяву на фірму "alfaros" вікна ПВХ з якою ми уклали договір 20 січня 2011 року на поставку вікна ПВХ, але по сьогоднішній день нам їх так і не поставили і не повертають нашу передоплату у розмірі 70% від вартості вікна. Термін договору минув 17 лютого 2011 а нас годують щотижневими сніданками, домовляємося щотижня на вихідні, як вони наступають у менеджера відключений телефон, як додзвонюватися у нього постійні відмовки то машін6а в аварію потрапила, то деталі на вікна не готові, то на вікні які то подряпини які їм тепер треба закрити, а гроші повертати не хочуть. Телефон генерального директора нам не дають. Я б хотіла повернути свої гроші і стягнути з них моральну шкоду. Що можна в цій ситуації зробити і як грамотно скласти заяву?
Оксана
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Оксана. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар і розірвати договір, до того ж вимагайте виплати відсотків за користування чужими грошовими коштами, відповідно до статті 395 ГК РФ. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін, зазначений у претензії - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як змусити продавця пластикових вікон виконати гарантійний ремонт?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Як повернути передоплату за договором підряду, якщо роботи ще не почалися?Доставка не того товару: як повернути кошти?Доставка не того товару: як повернути кошти?