Як повернути кошти за поламаний чохол для телефону?

Добрий день! Моїм братом був придбаний чохол для телефону в одному з салонів зв'язку. в момент покупки брат його не перевіряв, йому віддали окремо чохол і окремо пакет від нього. і це новий товар. При ретельному огляді будинку я виявила нестачу в даному чохлі, а саме зламаний край пластикового тримача. звернувшись на слід день в салон зв'язку з метою поміняти даний чохол на новий мені відмовили пославшись на те що я сама його зламала. Допоможіть будь ласка розібратися в даній ситуації і куди мені варто йти далі? Я написала скаргу в книзі скарг і пропозицій в салоні зв'язку, взяла копію цієї скарги.

Ксенія

Відповідь юриста:

Привіт, Ксенія. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти за неякісний товар. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути автонавігатор при наявності в ньому бракованих частин?
  • Замість паперових привезли вінілові шпалери: як повернути їх назад?
  • Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Повернення коштів за несправний мобільний телефон

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ