Як повернути кошти за поламаний чохол для телефону?
Добрий день! Моїм братом був придбаний чохол для телефону в одному з салонів зв'язку. в момент покупки брат його не перевіряв, йому віддали окремо чохол і окремо пакет від нього. і це новий товар. При ретельному огляді будинку я виявила нестачу в даному чохлі, а саме зламаний край пластикового тримача. звернувшись на слід день в салон зв'язку з метою поміняти даний чохол на новий мені відмовили пославшись на те що я сама його зламала. Допоможіть будь ласка розібратися в даній ситуації і куди мені варто йти далі? Я написала скаргу в книзі скарг і пропозицій в салоні зв'язку, взяла копію цієї скарги.
Ксенія
Відповідь юриста:
Привіт, Ксенія. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти за неякісний товар. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути автонавігатор при наявності в ньому бракованих частин?Замість паперових привезли вінілові шпалери: як повернути їх назад?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіПовернення коштів за несправний мобільний телефон